Sider

mandag den 5. december 2011

Sne over land

Hold da op... der var da godt nok koldt i morges, da vi dragede mod skolen og børnehaven :/ Der var lidt slud da Olivia og jeg var på vej hjem, men ikke noget videre. Da Olivia skulle sove formiddagslur valgte jeg, at gøre det samme...... og dette syn mødtes os da vi vågnede :)


Puha! Jeg hader sne... eller dvs. jeg hader, at være ude i sne, men synes der er så flot i landskabet :) Men kunne se på TV2 news, at der kommer slud resten af dagen og de næstkommende dage, så det kunne være jeg skulle få min skovl og salt ud fra skuret. Det skulle ikke undre mig, at der pludselig ligger så meget, at jeg ikke kan komme ind i skuret ;) Så hellere være forberedt :)
Men det er jo så småt begyndt, at smelte igen, så tror vist lige jeg skal ha de vinterstøvler frem til mig selv :)

Men det kunne være jeg skulle lette mig og lave bare lidt. Shania og Alexander skal begge til gymnastik i dag, så vi er først hjemme kl. 18.30 (ca.). Shania er til gymnastik fra kl. 16-17 og Alexander fra kl. 17.10-18. Jeg er dog lige hjemme ved 16 tiden med Olivia så hun lige kan få lidt mad inden det er Alexanders tur. Hun er nemlig hammer træt når vi lander hjemme kl. 18.30, så hun gider ikke aftensmaden der, så hun skal lige ha en lille bid mad inden vi skal vente en times tid i hallen imens Alexander er inde :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom meget gerne med ris, ros eller andet, men hold den gode tone. Jeg sletter tilsvininger, nedladende, stødende kommentarer med hård hånd