Sider

torsdag den 15. september 2011

Folketingsvalget 2011 - hvem skal ha stemmen?

Det er jo slet ingen hemmelighed, at der jo lige pt. er folketingsvalg ;) Og det er heller ingen hemmelighed, at jeg er på den røde blok..... og det har jeg altid været. I dag var jeg dog i tvivl da jeg skulle afgive min stemme.
Jeg sad i går og kiggede alle de røde partier igennem. Jeg stemmer normalt Enhedslisten....... men det gjorde jeg så ikke i dag ;) Jeg gav min stemme til Socialdemokratiet :) Jeg er af den mening, at vi trænger noget så gevaldigt til et regeringsskifte, så derfor røg min stemme dertil ;)

Lige nu sidder jeg i sofaen med computeren, kaffe i koppen og tv'et kører på TV2 News ;) Jeg er helt klart nødt til, at følge med i de sidste timer..... valgstederne er jo lukket nu, så nu er det bare om, at vente. Normalt går jeg slet slet ikke op i politik, men i dag synes jeg lige den får en ekstra tand ;) Og jeg går altså heller ikke i seng før det hele er slut ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom meget gerne med ris, ros eller andet, men hold den gode tone. Jeg sletter tilsvininger, nedladende, stødende kommentarer med hård hånd