Sider

fredag den 16. september 2011

Så kan der hermed erklæres weekend

Jeg skal dog ærligt indrømme, at jeg er virkelig træt. Jeg sad jo oppe og så valget i går aftes, og kom først i seng omkring kl. 01.30 *gaaaaaaaaaaaaaaaaab*. Og det kan altså godt mærkes i kroppen nu.

Der er egentlig ikke rigtig lagt nogle planer for weekenden som sådan. Savanna skal til fødselsdag i morgen fra kl. 12- 15.30, og så er der ellers ikke lagt planer. Jeg skal nok ha gjort lidt rent, skiftet sengetøj skal jeg i hvert fald...... og så ellers bare slappe af. Synes kroppen er lidt ugidlig.

Shania og Alexander er taget hjem til deres older, så det er kun Savanna og Olivia jeg har hjemme. Tror også Savanna nyder lidt at ha sin mor lidt for sig selv uden de andre når Olivia sover ;)
Her til aften at vi hygget med chips, cola og først Disney sjov og så kom der vild med dans (første del). Det skulle hun jo i hvert fald se da der jo er smukke kjoler *GG*

Men jeg tror heller ikke det vare længe før jeg lige hopper i bad og så er det tid til, at finde dynen. Ej det er utroligt som sådan et par enkelte timers frarøvede søvn kan slå én så meget ud :( Jeg skal i hvert fald ikke begynde, at lægge mig en smule ned for så er jeg væk *GG*

Men rigtig god fredag aften til alle ;) Det der er tilbage af den ;))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom meget gerne med ris, ros eller andet, men hold den gode tone. Jeg sletter tilsvininger, nedladende, stødende kommentarer med hård hånd