Sider

fredag den 23. september 2011

Træthed er noget fanden har skabt

Åhh endelig weekend ;) Jeg er simpelthen så træt, men desværre er det dovnskabs-træthed jeg lider af pt *GGG* I næste måned har jeg gået hjemme i 1 år og min barsel slutter først her i starten af januar 2012.
Men ok... vores kalender i denne måned har også været godt booket, og oktober ser ikke ud til, at blive bedre.
Pt har vi skulle til følgende: 10. september - holde Shanias fødselsdag. 17. september - Savanna til fødselsdag. 21. september - Høstfest i børnehaven. 22. september - aktivitets/kaffe dag i de store tøsers SFO.

I morgen skal jeg passe min lillebror, i næste weekend skal min mor og papfar flytte. D. 26. september skal jeg til forældremøde i børnehaven fra 19-21. D. 28. september skal jeg til skolehjemssamtale med Savanna i skolen. D. 8. oktober skal vi holde Alexanders fødselsdag og d. 10. oktober skal jeg med Savanna til sundhedsplejersken i skolen.

Mere tid? - JA TAK ;)

Så kan man altså godt mærke, at man er mor til mange *GG* Alle aktiviteter er jo simpelthen børnerelateret *GG* Så jeg håber en lille smule på, at jeg evt kan skrabe mig en børnefri aften sammen enten i uge 41 eller 42 alt efter hvad der lige kan bikses sammen :) Nu har jeg ikke været uden børn i over 7 mdr. så nu er det nok på tide med lidt selvforkælelse ;)
Men nu kan jeg godt mærke sengen kalder rimelig meget ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom meget gerne med ris, ros eller andet, men hold den gode tone. Jeg sletter tilsvininger, nedladende, stødende kommentarer med hård hånd