Sider

søndag den 16. oktober 2011

Dovnedag

Jeg har stort set holdt dovnedag i dag. Af en eller anden grund har jeg været total tappet for energi, så jeg gad ikke en disse udover det mest nødvendige = lettere oprydning, aftensmaden og har ordnet en enkelt kurv vasketøj. Ja, det var så det det er blevet til i dag ;)

I morgen skal jeg dog igang med den helt store tur. Vi får besøg af min grandkusine + hendes 2 piger fra tirsdag til torsdag, så vi skal lige ha ordnet hytten så vi alle kan være her :) Bliver super hyggeligt, at se dem igen :) Har ikke set dem siden november 2009. De bor på Sjælland, og det er desværre ikke lige der vi kommer aller mest :) Så jeg tror vi skal på nogle gåture, bage lidt kager og så ellers bare hygge helt vildt :)

Og så begynder jeg lige så stille på noget vinterdesign til siden. Tiden begynder jo, at nærme sig, så jeg må hellere komme igang. Det er jo ikke ligefrem en hel masse fritid jeg har til det ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom meget gerne med ris, ros eller andet, men hold den gode tone. Jeg sletter tilsvininger, nedladende, stødende kommentarer med hård hånd