Sider

søndag den 20. november 2011

Hovedpine har fanden skabt


Åhh jøsses. Burde egentlig ikke sidde her ved computeren. Jeg startede med mild hovedpine i går aftes inden jeg skulle i seng. Besluttede ikke, at tage smertestillende, da jeg i 98% af tilfældene kan sove det væk. Men ak nej ikke denne gang :( Vågnede op med den værste smerte fra nakken og hele vejen op. Hader når det er spændingshovedpine. Synes simpelten den er så svær, at slippe af med og smerten er simpelthen ulidlig.

Så nu har jeg lige taget lidt stærkere piller og sidder nu bare og venter på, at de giver en virkning, så jeg kan være til igen :( Skulle ellers ha lavet en del i dag, men det kan jeg da godt lige se, at jeg må opgive og gemme som gøremål i morgen. Øv!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom meget gerne med ris, ros eller andet, men hold den gode tone. Jeg sletter tilsvininger, nedladende, stødende kommentarer med hård hånd