Sider

tirsdag den 13. december 2011

Forhåbentlig færdig i morgen

Jeg håber på, at jeg i morgen kan erklære mig færdig med alle juleindkøbene :) I morgen tager jeg nemlig i Aalborg storcenter med min mor, lillesøster og Olivia, og så skal der shoppes de sidste ting :)
Jeg skal dog ikke handle ind til selve julen, da det ikke er mig der står for det i år, men vi mangler stadig et par gaver og tøjet til julen. Det meste har jeg dog allerede på plads for længst, men ud fra hvad jeg kan se mangler der følgende:


Så jeg krydser fingre for, at jeg kan få det hele, så vi bare kan nyde resten af julen i ro og mag :) Jeg mangler dog den lille sidste del af mit eget tøj. Jeg har prøvet, at bestille den via nettet, men det funker ikke rigtig :( Så hvis det ikke lykkes inden jeg går i seng i aften, så må jeg finde noget ude i storcenteret :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom meget gerne med ris, ros eller andet, men hold den gode tone. Jeg sletter tilsvininger, nedladende, stødende kommentarer med hård hånd