Sider

onsdag den 14. december 2011

Huhej en dag :)

Hold da op for en dag. Skulle jo i Aalborg storcenter med min mor, lillesøster og Olivia i formiddags så vi var der omkring kl. 9. Det blev dog ændret til, at vi først kørte omkring kl. 11, da min mors kæreste også skulle med. Afsted det gik.
Og det aller bedste er, at jeg kan erklære mig FÆRDIG med juleindkøbene :) Nøøøøøj hvor er det skønt :) Alle julegaver er i hus, stort set alt juletøjet er i hus, så nu kan vi bare nyde resten af julen :)
Nu skal jeg bare lige ha pakket de sidste julegaver ind, så de kan blive lagt op til alle de andre :)

Ellers skal jeg lige love for, at kroppen er træt nu. Jeg fik da godt nok en times tid da Olivia også sov i formiddags, men alene turen i bilen frem og tilbage og alt det benmotion i storcenteret har vist slået mig lidt ud. Vi var også først hjemme igen ved 15.30 tiden, smed tingene i køkkenet, Olivia i barnevognen og så turen ned efter Shania og Alexander. Savanna tog med en veninde hjem og blev kørt hjem igen ved 17.30 tiden :)
Nu sidder jeg og hygger i sofaen med lidt slik og kaffe inden sengen kalder.
Og så vil jeg da lige vise min lille lækre prinsesse, som er blevet 10 mdr i dag :)


Godnat til alle jer derude :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom meget gerne med ris, ros eller andet, men hold den gode tone. Jeg sletter tilsvininger, nedladende, stødende kommentarer med hård hånd