Sider

torsdag den 1. december 2011

JUL JUL JUL

Så ramte vi endelig d. 1. december :) Juledesignet nåede jeg også inden 1. december selvom der til sidst var stress på :) Det ville ikke som jeg ville overhovedet, så det måtte blive til noget enkelt i år. Men skidt... det er der ;) Dog så ville baggrunden ikke som jeg - sådan noget møg, så pt er bloggen nødt til, at nøjes med en skabelon fra blogger :( Håber jeg kan få min egen på i løbet af ingen tid :)

Men som sagt... det er 1. december. Julemåneden er skudt ind, kalenderlyset er tændt, 1. afsnit af julekalenderen er set sammen med ungerne imens vi spiste æbleskiver :) Så hyggeligt :) Nu sover de alle 4, og det vare heller ikke længe før jeg gør det samme :)

I morgen skal jeg i Bilka med min mor og Olivia. Skal se om jeg kan finde de sidste kalenderpakker til ungernes pakkekalender. Jeg mangler 5 til hver af de store tøser, og desværre stadig 12 til Alexanders. Så jeg må en smut i Tiger og se om heldet ikke er med mig der ;) Og så håbe på jeg kan finde den sidste lille ting til min nevøs julegave og så min 3 årig lillebrors :)

Men ville bare lige sige glædelig 1. december til alle :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom meget gerne med ris, ros eller andet, men hold den gode tone. Jeg sletter tilsvininger, nedladende, stødende kommentarer med hård hånd