Sider

lørdag den 10. december 2011

Papir oprydning & lidt kommende projekter

Ja sørgeligt nok, så er det det jeg har brugt min aften på. Jeg havde 4 proppet skuffer som virkelig trængte til en omgang oprydning. Som sagt så gjort, selvom jeg fortrød inderligt, da jeg havde taget alt indhold ud af skufferne, men nu er det sgu dejligt at det er blevet gjort.
En masse er smidt ud og alle papir er tilbage i deres rette mapper. Og så skal jeg vist tage mig selv i nakken og få det lagt i mapper med det samme i stedet for bare, at smide det ned i skufferne - det er jo så nemt ;)
Fik dog også smidt en smule ud fra skabene tidligere i dag :)

I morgen står den på grovsortering af ungernes legetøj. Det plejer jeg hvert år op til deres fødselsdage og julen. Alt de ikke leger med skal ud og så det nye de får overtager pladserne på hylderne :) Det bliver vist også lige lidt af en omgang, men super når det endelig er gjort :)
Der er stadig nogle småting der skal ordnes - forhåbentlig inden året er omme. Vi mangler stadig, at få ordnet nogle ting herhjemme. Så det kunne da lige være jeg skulle remse lidt op og vise :) Så spring gerne over hvis indretning m.v. keder dig ;)

Jeg skal ha en ny seng - den gamle er mere eller mindre solgt. Der skal hylder og lidt dekorationer op i soveværelset og en ny kommode til Olivias tøj. I soveværelset kører jeg sort/hvid/rød stil :) Olivia skal også ha en ny tremmeseng - sort tror jeg :)

I stuen mangler der stadig også. Vi fik nyt spisebord + 4 stole, reol, skænk og sofa i sommers. Skal ha 2 spisestuestole mere, så jeg har 6, et nyt tvbord, stuebord, computerbord + kontorstol og så bare lidt stearinlys :) I stuen kører jeg sort/grøn/hvid stil :)



Ja selv i badeværelset skal der lidt nyt ind :) Det er dog ikke meget. Blot nye håndklæder, lys og bruseforhæng :) I badeværelset er farvene hvid/rød stilen :)


Der mangler også stadig en smule på ungernes værelser - dog kun nogle få ting, men dem viser jeg en anden dag :) Klokken er mange så jeg tror jeg vil finde min seng :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom meget gerne med ris, ros eller andet, men hold den gode tone. Jeg sletter tilsvininger, nedladende, stødende kommentarer med hård hånd