Sider

torsdag den 12. januar 2012

En lang lang dag :)

Sikke dog en laaaaaaaaaaaaang dag. Natten var ikke den bedste. Olivia er nu godt igang med indkøringen i dagplejen, så vi har pt lidt urolige nætter :( Men det var nu ventet, da jeg godt kan huske det med 3 andre da de var ved, at blive kørt ind :)

Nå, men fik afleveret de store tøser i skolen, Alexander i børnehaven og Olivia i dagplejen, og skyndte mig hjem for, at gøre mig helt i stand. Skulle nemlig nå bussen kl. 9.37 ind til Hobro hvor jeg skulle mødes med min lillesøster og min lille nevø på 2½ år. Min søster skulle til jordemoder kl. 11, så der tog jeg med. Efter det skyndte vi os ned i Imerco så jeg kunne få brugt lidt af mit gavekort jeg fik i julen 2010 - lidt pinligt jeg først har fået brugt noget det det nu hehe :) Men fik da et par grydeskeer (desværre kun 2 af dem jeg ville ha) og et par grønne lysestager :) Så må jeg lige derned igen om en uges tid for, at se om de har fået flere hjem. Har stadig 149 kr endnu på gavekortet :)
Derefter hoppede vi i Matas hvor jeg fik købt min Lady Million deo spray - var løbet tør, så skulle ha en ny, og 4 ansigtsmasker :) Så nu er mit Hobrogavekort på 500 kr brugt :)
Derefter tog vi ind på Kaffr-børsen og fik os en kop varm cacao med flødeskum :) Muuuuuuuuuunms det var super lækkert på sådan en kold, regnede og blæsende dag :) Det var sgu koldt, at vade rundt inde i gågaden :)
Inden vi tog hjem til min søster, så skulle jeg lige i Kvickly og handle et par småting og så hente en pakke på posthuset (som er inde i Kvickly). Det var Olivias taske til dagplejen der var ankommet for et par dage siden, men var desværre ikke hjemme da postbudet kom.

Jeg tog bussen hjem til kl. 14 og var hjemme ca. 14.25. Så kunne jeg lige nå, at lægge alle tingene på plads, drikke en enkelt kop kaffe inden jeg endnu engang skulle ud af døren. Ungerne skulle hentes :)
Hjem og lave mad, rydde op efter aftensmaden, få Olivia gjort putteklar, givet hende natflaske og så i seng. Så læse lektier med Shania og Savanna, gøre de 3 store putteklar, og så i seng med dem ;)
Nu sidder jeg lige med én af de ansigtsmasker jeg købte i Matas tidligere i dag, og når den er kommet af, så skal der lige tømmes opvaskemaskine, og så er det vist også ved, at være puttetid for mig :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom meget gerne med ris, ros eller andet, men hold den gode tone. Jeg sletter tilsvininger, nedladende, stødende kommentarer med hård hånd