Sider

mandag den 23. januar 2012

En weekend med fart på :)

Jeg har simpelthen ikke haft tid til, at skrive hele weekenden, da der har været fart over feltet :) Turen gik jo som sagt til Ikea i fredags sammen med min mor, papfar og yngste lillebror.
Vi tog først i Ikea hvor de fleste af møblerne skulle købes :) Det tog lidt tid derinde, og jeg overholdt stort set budgettet der var lagt for indkøbet derinde...... lige bortset fra et sæt sengetøj til Savanna til 99,-, sengetøj til mig til 199,- og så lige de flotte limegrønne salatbestik til sølle 30,- *GGG*

Det tog lidt længere tid derinde end beregnet, så da kortet var kørt igennem gik turen videre i Biva efter den nye seng. De havde den desværre ikke på lager, så den er betalt og kan afhentes på onsdag. Det hjælper min mors kæreste mig så med :) Så onsdag formiddag skal jeg igang med, at skille min nuværende seng ad, så den nye kan komme ind :)

Så gik turen til Jysk hvor jeg skulle købe håndklæder. Jeg ville ha skiftet farven fra grøn til rød på badeværelset, så da de havde Kronborg håndklæder til sølle 60,- stykket, så nappede jeg lige 6 :) Og et badeforhæng i hvid/rød/lyserød/lilla. Jeg har nu snart boet her i 2½ år og har endnu ikke haft et forhæng oppe, så måtte jo så også på jagt efter en brusestang. Lidt nemmere sagt end gjort, da den skal være i vinkel og ikke ret lang. MEN - det lykkedes.......... i Bauhause :) Weeeeeeeeeeeeeeeeeeee :)

Sidste sted på ruten var Bilka, hvor jeg lige skulle handle ind til middag om lørdagen. Vi kørte hjem, smed tingene af i stuen, ud efter ungerne, og så hjem og putte dem og mere eller mindre selv i seng.

Lørdagen: Min mors kæreste kom ved 11 tiden og så gik vi ellers igang med, at samle møblerne. Det tog godt nok sin tid, men samlet blev det, og de kunne sættes på plads :) Klokken nåede, at blive så mange, at jeg skulle igang med aftensmaden. Min mor, hendes kæreste og min yngste lillebror skulle spise med, så jeg måtte igang :)
Da vi havde spist satte vi os i sofaen med kaffen og så håndbold efterfulgt af voice :) Efter det kom ungerne i seng, og min mors kæreste hjalp lige med, at sætte 2 billedhylder op i stuen over den mindste skænk, og så hænge brusestangen op til forhænget på badeværelset inden de tog hjem :)

Søndagen gik sådan set bare med div. oprydning, rengøring, skiftning af sengetøj, og så fik jeg hængt hylde op i soveværelset samt 2 natlamper over sengen :)
Så da vi kom til omkring kl. 21 i går aftes var jeg temmelig færdig i kroppen og grydeklar :)
Og det er jeg faktisk også nu, så jeg vil lige ordne de sidste småting der skal ordnes, og så er det vist godnat :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom meget gerne med ris, ros eller andet, men hold den gode tone. Jeg sletter tilsvininger, nedladende, stødende kommentarer med hård hånd