Sider

torsdag den 5. januar 2012

Hold da op nogle dage...

Hold da op nogle dage jeg har haft de sidste par dage :( Alexander startede jo forleden nat med, at kaste op. Vi havde en rigtig øv-nat hvor vi først fik sovet fra omkring kl. 4 :( Han måtte blive hjemme om tirsdagen så jeg var sikker på han var helt rask. Jeg skulle dog ha været til et møde, men da Shania så blev ringet småsyg hjem, så måtte jeg ringe og få en anden tid.
Alexander var heldigvis frisk nok hele tirsdagen, så han kunne komme med til nytårstaffel i børnehaven om onsdagen som han havde glædet sig så meget til. De skulle hygge helt vildt, og måtte hellere end gerne medbringe nytårshatte.

Olivia skulle så starte i dagplejen onsdag, men måtte ringe og sige, at det måtte udskydes til torsdag pga. mit møde lå kl. 11 om onsdagen, men allerede inden kl 9 fik jeg en opringning om, at det måtte rykkes til i dag kl. 11.30, så vi tog alligevel ned i dagplejen. Det er jo Alexanders gamle dagplejemor, så vi (eller jeg gør) kender jo hende, manden, stedet, omgivelserne, rutinerne osv, så det gør det noget nemmere :) Vi hyggede dernede med leg i en times tid inden vi tog hjem og spiste frokost og Olivia skulle sove middagslur.
Vi blev så enige om, at hun skulle være dernede i en times tid alene i dag. Det gik også fint den første halve time, men så var det som om hun pludselig kom i tanke om, at der manglede noget, så hun blev lidt ulykkelig ind imellem :( Men sådan er det jo :) Vi prøver en lille time igen i morgen :)

Jeg skulle så til møde her kl. 11.30 i dag, så ungernes oldefar hentede os og kørte os hjem til mormor hvor Olivia skulle passes imens :) Efter mødet smuttede jeg en tur i matas :) Jeg fik jo et Hobrogavekort af min far i julegave, og der var lidt småting jeg manglede/gerne ville ha, så jeg fik brugt ca. 260 kr derinde :)

Jeg rundede Føtex og Netto og fik handlet lidt inden jeg tog hjem til min mor. Min mors kæreste kørte os hjem ved 13.45 tiden, og Olivia kunne lige nå en hurtig lur inden vi skulle ned efter de 3 store i SFO'en og børnehaven :)
I morgen skal jeg lige ha handlet det sidste til weekenden, og så ellers bare slappe af i stor stil :) Synes det har været en lidt hård 1. uge i det nye år, så tror bare vi skal hygge i sofaen og se en masse tegnefilm :)

Men nu vil jeg rode lidt med det nye design, og så ellers ind under min dyne :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom meget gerne med ris, ros eller andet, men hold den gode tone. Jeg sletter tilsvininger, nedladende, stødende kommentarer med hård hånd