Sider

lørdag den 23. juni 2012

Misslittleweb flytter

Ja, som overskriften siger, så rykker Misslittleweb :) Jeg har længe gået og leget med tanken om, at der skulle ske noget fuldstændig nyt på siden - hvilket også er én af grundene til, at der har været meget stille på siden.
Men nu er beslutningen taget - siden skifter lokaler og nyt navn :)

Jeg skal nok komme med navnet m.v. når siden er færdig :) De fleste af indlæggene flytter med - i hvert fald for i år. Ved ikke rigtig med dem for sidste år. Tiden vil vise det :)
Jeg bibeholder stadig siden her indtil den anden træder i kraft :)
Så hold meget gerne øje med siden her og vil glæde mig til at se dig på den nye :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom meget gerne med ris, ros eller andet, men hold den gode tone. Jeg sletter tilsvininger, nedladende, stødende kommentarer med hård hånd