Sider

søndag den 8. juli 2012

Jeg anbefaler - Primer & foundation

Jeg tror snart jeg har været alle igennem og jeg må sige, at der er STOR forskel på primer. Jeg er dog hele tiden vendt tilbage til denne: Dream Smooth Primer fra Maybelline.
Det er hidtil den bedste til min hud. Nem at påføre, udglatter og er nem at arbejde med.
Koster en nette sum af 99 kr og kan både købes i Matas, Matas' hjemmeside og de større dagligvarekæder (Føtex, Kvickly, Bilka m.v.).
Dog indeholder den ikke så meget (7 ml), så jeg synes den hurtigt er brugt op, da jeg bruger den hverdag inden jeg lægger foundation.



Også her har jeg været rigtig mange igennem. Jeg har for det meste altid været til de flydende, men da der var udsolgt af den jeg plejer at bruge sidst jeg skulle købe, så prøvede jeg denne her.
Dream Matte Mousse  - også fra Maybelline.
Indrømmer jeg var skeptisk da jeg købe den, men må sige, at den er super god. Nem at påføre og arbejde med.
Den koster knap 110 kr og kan købe i Matas, Matas' hjemmeside og de større dagligvarekæder (Føtex, Kvickly, Bilka m.v.).
Jeg er lyshudet, så jeg bruger den der hedder 030 Sand.


Husk - at alt hvad jeg viser her er fordi disse ting virker på mig, men behøver ikke nødvendigtvis ikke virke på dig. Det kommer jo an på hud og hårtype :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom meget gerne med ris, ros eller andet, men hold den gode tone. Jeg sletter tilsvininger, nedladende, stødende kommentarer med hård hånd