Sider

torsdag den 8. december 2011

Så raser stormen igen :(

Sidder lige nu bare under tæppet på sofaen med computeren, kaffe i koppen og tv'et kører på kanal5. Ungerne er gået omkuld og udenfor kan jeg se mine julelys i tagranden svinger på livet løs. Jeg skal da godt nok love for, at stormen igen igen tager hurtigt fat...... fik vi ikke nok sidst? Priser mig da i hvert fald lykkelig for, at det kun er regn der kommer ned.

Håber godt nok det er stoppet til i morgen tidlig.... eller i hvert fald sådan nogenlunde, så vi ikke blæser helt væk når jeg skal aflevere ungerne i skole og børnehave.

Tror bare snart det er sengetid. Selvom jeg egentlig ikke har lavet noget videre i dag udover, at handle ind til weekenden sammen med min mor, så synes jeg, at jeg er drænet for energi. Tror også det er vejret (selvom det næsten får skyld for alt *GGG*). Burde egentlig lige ordne den kurv vasketøj som skulle ha været ordnet i eftermiddags, men synes ikke det lyder særlig tiltrækkende *GGG*............... ej det må jeg nok hellere for Shania brokkede sig i morges over, at der ikke var flere strømper i hendes skuffe *GGG*

Så fortsat go' aften til alle :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom meget gerne med ris, ros eller andet, men hold den gode tone. Jeg sletter tilsvininger, nedladende, stødende kommentarer med hård hånd