Sider

fredag den 9. december 2011

Weekendens planer

Ja det er ikke ligefrem fordi det bliver den fedeste weekend. Vi har ingen planer som sådan, så den kommer til, at stå på hovedrengøring. Det er vist én af mine evighedsbeskæftigelser, men nu trænger der virkelig til en ordentlig tur. Både under tingene, bag tingene, paneler, dører m.v. Der skal egentlig også pudses vinduer, men det må vist lige vente til stormen har lagt sig igen før jeg har lyst til, at begive mig udenfor.

Ellers tror jeg bare vi skal ha bagt en ny omgang pebernødder.... muuuuuuums :) Jeg havde sådan lyst til nogle i går, men vi har desværre spist dem alle, så jeg må i køkkenet senere og bikse en ny portion dej sammen, og så kan ungerne lystigt trille dem :)

Men jeg er egentlig gået igang med den rengøring, så jeg må hellere lette mig fra min kaffepause og fortsætte ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom meget gerne med ris, ros eller andet, men hold den gode tone. Jeg sletter tilsvininger, nedladende, stødende kommentarer med hård hånd