Sider

torsdag den 27. oktober 2011

2 dage tilbage :)

Så er der kun 2 dage tilbage til min lillesøster og jeg hopper på toget til Aalborg for, at shoppe :) Pasningen af ungerne er aftalt, så vi kan bare shoppe løs :)
Dog så skal jeg vist lige ha vænnet mig til tanken, om at skulle undvære Olivia denne ene nat :( Det er jo første gang siden hun blev født (hun er 8½ mdr), så jeg håber jeg overlever det :)

Har i denne uge allerede brugt penge hjemmefra ;) Jeg fik de 3 store ungers flyverdragter i hus -  ovenikøbet til billige penge :) Jeg fandt tilbud på colorkids flyverdragter på lager-salg... så i indkøbskurven med dem :) Alexander havde allerede en vinterjakke, så det var kun de store tøser der manglede, så de kom med posten i dag :) I weekenden skal jeg så ha fundet støvler, huer og vanter til dem alle :) Og nye hjemmesko....... og så er vi faktisk alle sammen vinterklar :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom meget gerne med ris, ros eller andet, men hold den gode tone. Jeg sletter tilsvininger, nedladende, stødende kommentarer med hård hånd