Sider

tirsdag den 1. november 2011

Julens kreativitet & ideer :)

Åhhh så går vi den tid i møde jeg elsker... udover sommeren..... nemlig JULEN :)
Jeg ELSKER julen, og kan aldrig vente til pyntet skal hænges op, småkagerne/pebernødderne laves, og vi kan sidde alle sammen i sofaen med æbleskiver, hygge og se juletv :)
I dag er der kun 1 mdr til der skal pyntes op :) Jeg pynter op aftenen inden den 1. dec, så der er pyntet op til ungerne står op d. 1. dec :) Elsker, at se deres julelys i øjne når de ser der er pyntet og hyggeligt :)

Vi laver juledekorationerne 1. søndag i advent, så den er klar :)
I år vælger jeg dog et anderledes form for "julekort" som jeg sender ud hvert år. Jeg kan ikke afsløre ret meget, da familie også læser med her, men tror nok det skal blive godt :) Det kræver dog en hel del klip, fantasi, kreativitet og tid ved computeren med forberedelse, men så bliver det bare sådan :) I skal nok få det, at se når tiden nærmer sig :)

Nå, det var bare et lille pip omkring tiden vi går i møde :) Er ligeledes igang med et lille design til bloggen her, som kommer på til d. 1. dec :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom meget gerne med ris, ros eller andet, men hold den gode tone. Jeg sletter tilsvininger, nedladende, stødende kommentarer med hård hånd