Sider

tirsdag den 15. november 2011

Så er vi fa**** ramt af sygdom igen

Ja, så er vi sgu ramt af sygdom igen :( Seriøst... sygdom burde forbydes :(
Kl 02.30 i nat kaldte Alexander på mig, og klagede over mavesmerter. Sagde han skulle hoppe med ind i min seng, så han kravlede ned fra sin egen, og vi gik mod soveværelset, men vi kom kun til døren og så kunne jeg godt høre på ham, at den var gal. Ud på badeværelset det gik og knægten kastede op :(
Åhhh halleluja :( Valgte i stedet at vi måtte sove på sofaen, da min dyne ikke kan komme i vaskemaskinen (str. 220x240), så hvis han fik kastet op på den så ville jeg ikke kunne vaske den :/
Vi fik da heldigvis sovet til kl. 6.45 hvor jeg skulle op og ha Shania og Savanna i skole. De gik selv, så Alexander ikke skulle udenfor. Han er hjemme fra børnehave i dag, men shit han keder sig ;) Han ville i børnehave, men det er udelukket i dag :) Så må vi se hvordan resten af dagen går, og se om han er frisk nok til, at komme i børnehave i morgen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom meget gerne med ris, ros eller andet, men hold den gode tone. Jeg sletter tilsvininger, nedladende, stødende kommentarer med hård hånd