Sider

mandag den 14. november 2011

Der sker meget pt :)

Ja, der er lidt der rør sig i den lille familie pt :) Vi har faktisk en del vi skal nå :)
De næste par uger står på grovsortering i både mit og ungernes ting. Vi skal ha ryddet op, gjort rent og gøre klar til, at julepynten skal komme frem :) Savanna har lige en fødselsdag i skolen der skal overstås, ungerne har 2x fritidsaktiviteter om ugen, så 2 aftner når jeg ikke meget. D. 26. november lægger jeg hus til familie-jule-tamtam hvor vi skal i krattet og finde gode ting til dekorationer, hjem i varmen og lave dem og så servere jeg æbleskiver, gløgg og saftevand. Der ryger jo hurtigt én hel dag der ;)

Juledesignet til bloggen her prøver jeg også på, at få gjort færdig, men det er sgu lidt som om, at jeg går i stå om aftenen :( Men mon ikke jeg når det ;)

Olivia ligger desuden med forkølelse og hoste, så nætterne pt er ikke de bedste :( Hun vågner en del gange pga. hosten eller fordi næsen er tilstoppet helt igen, så en ny omgang saltvandsdråber skal på banen :( Min lille pus :(

Men ellers går det helt som det skal :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom meget gerne med ris, ros eller andet, men hold den gode tone. Jeg sletter tilsvininger, nedladende, stødende kommentarer med hård hånd