Sider

onsdag den 21. december 2011

Julerengøringen blev sat igang


Har simpelthen lavet en TO-DO-liste her til julen over det der skal gøres herhjemme inden juleaften. Jeg nåede ikke noget videre i weekenden, da Olivia jo som sagt lå syg, så det måtte jeg så gøre her i dagene. Men en liste blev jeg lige nødt til, at lave så jeg er sikker på vi når det hele. Godt nok skal julen ikke holdes herhjemme, men gider ikke komme hjem til et hjem der ligner noget der er løgn både juleaften og juledagene. Det skal bare være sådan, at vi kan gøre os klar til afgang, og slappe af når vi kommer hjem.

Men i dag skulle jeg nå følgende:

  • Ordne skuret - sortere og få lagt rigtigt i sække (så emballage fra gaverne bare kan smides i rette sække og på lossepladsen når vi kommer dertil)
  • Ordne bryggers - rydde op, lort ud i skuret i rette sække m.v.
  • Pudse vinduer både inde og ude - shit de trængte til en omgang
Udover det fik jeg ordnet:
  • Soveværelset - skulle først ha været ordnet i morgen
  • Vasket betrækkene fra spisestuestolene 
  • Vasket puder og tæpper fra sofaen
 Nu skal jeg også ærligt indrømme, at jeg er rigtig godt brugt i min lille krop. I morgen er der atter en dag med huslig gøremål. Det er primært ungernes legetøj der skal sorteres.
Nu sidder jeg i sofaen med min kaffe efter et dejligt langt bad og nyder roen inden det er sengetid :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom meget gerne med ris, ros eller andet, men hold den gode tone. Jeg sletter tilsvininger, nedladende, stødende kommentarer med hård hånd