Sider

fredag den 23. december 2011

Lille juleaften :)

Har I nogen traditioner lille juleaften?
Vi har egentlig ikke udover, at vi ALTID spiser risengrød til aftenmad :) Det er dog ikke indført fra min egen barndom, men siden den ældste var gammel nok til, at forstå julen, og så har jeg bare ført det videre :)
Så i dag var menuen da også risengrød med kanelsukker og smørklat til aftensmaden :)
Ellers har vi faktisk ikke nogen :) Vi hygger bare på bedste vis ;)

Men klokken er mange, og jeg spår, at dagen i morgen bliver meget laaaaaaaaaaaaaaaaaang, så jeg vil drikke resten af min kaffe og smutte ind under dynen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom meget gerne med ris, ros eller andet, men hold den gode tone. Jeg sletter tilsvininger, nedladende, stødende kommentarer med hård hånd