Sider

lørdag den 17. december 2011

Klippekort til sygdom?

Hvis sådan et findes, så vil jeg meget gerne refundere vores. Endnu engang har vi fået sygdom ind i vores hjem, og som det fremgår af det tidligere indlæg her i bloggen, så er det Olivia der er ramt :(
Heldigvis har hun ikke været rigtig godt pylret. Hun har dog ville hænge på min arm stort set i al hendes vågentid. Men ikke noget med, at skrige, græde osv. hele tiden.
Hun sov fra kl. 8.30-9.30 i formiddags og igen kl. 12-14.30 så nogle gode lure har hun da taget. Men hun blev allerede træt ved 16 tiden (feberen slår hende godt nok ud), men var nødt til, at holde hende lidt vågen. Hun gad ikke aftensmaden, så da vi andre havde spist, valgte jeg at rod måtte være rod, og lagde mig med hende på sofaen. Hun lå med sin sut og nusseklud ovenpå min mave imens jeg nussende hende :) Der lå vi i en times tid, og så blev hun for alvor træt. Så hun fik en flaske som hun tømte helt, og så blev hun puttet hvor hun sov med det samme :)

(Fra da vi lå og hyggede her til aften)

Da hun så gik omkuld kunne jeg lige få ryddet op efter aftensmaden, støvsuget og vasket gulv i stuen og køkkenet :) Og så satte jeg med de 3 andre unger i sofaen hvor vi fik set julekalenderen på TV2 :) Kan mærke jeg bare snart skal under bruseren og ind i min seng. Aner ikke hvordan natten kommer til, at forløbe, så det er vist bedre, at være forberedt på det "værste" ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom meget gerne med ris, ros eller andet, men hold den gode tone. Jeg sletter tilsvininger, nedladende, stødende kommentarer med hård hånd