Sider

mandag den 19. december 2011

Nu vare det ikke længe :)

Ja, juleaften er jo lige om lidt og helt ærligt.......... nu glæder jeg mig virkelig :) Ikke til gaverne, maden osv, men hyggen vi har når vi er samlet :) Egentlig er vi gode til, at holde små tamtam i vores familie - simpelthen bare for, at være samlet og hygge :) Ungerne tæller også lystigt ned til lørdag :)

Nå, men i dag tog jeg hjem til min mor, da jeg skulle hjælpe hende med nogle køkkenskabe... eller dvs. jeg skulle hjælpe med, at få orden i hendes køkkenskabe :) Vi blev da også færdige imens Olivia tog en lur, og så gik vi igang med, at pakke julegaver ind :) I morgen skal vi nemlig begge hjem til min moster og bytte juleaver. Hun har ikke sine børn i år, så vi skal lige lave en lille bytter ;) Jeg har heller ikke set hendes lejlighed siden hun flyttede, så det er vist også på tide :)

Ellers fik vi bare lige handlet, så nu kan vi klare den herhjemme til efter jul uden, at skulle i butikker :) I morgen eftermiddag når ungerne er hentet er der også dømt juleferie til alle :) Vores jul blev meget mildt sagt ødelagt sidste år, så der skal hygges ekstra meget i år :)
Olivia er også i bedring, så håber virkelig alle holder sig raske :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom meget gerne med ris, ros eller andet, men hold den gode tone. Jeg sletter tilsvininger, nedladende, stødende kommentarer med hård hånd