Sider

torsdag den 15. december 2011

"Lad mig blive liggende"

Ja, det var hvad jeg havde aller mest lyst til i morges da uret ringede kl. 6.15.
Det er indtil videre kun ungerne der har været ramt af sygdom, hoste og snottet næser, men nu er turen da vist kommet til mig. Hovedet var tung som en betonklods, halsen øm efter hoste og næsen tilstoppet :( Ej det skal da bare slet ikke være nu. Kun 9 dage til jul, så det er da helt no-go.
Har stort set heller ikke orket ret meget. Tog lidt af oprydningen på ungernes værelser, stuen og køkkenet. Shania kom selv hjem direkte efter skole, og Savanna skulle til fødselsdag, så vi måtte lige ud på ca. 2 km gåtur efter hende, da vi havde hentet Alexander i børnehaven.
Så nu har jeg stort set installeret mig på sofaen siden ungerne kom i seng ved 20.30 tiden. Vi fik lige hygget lidt med lidt kage imens vi sad i sofaen og så de 2 julekalendere der er for børn.


Så nu hedder den strepsils og the resten af aftenen. Hopper dog meget snart i seng. Kan ikke rigtig få varmen til trods for jeg er hoppet i nattøjet og har viklet mig ind i alle 3 tæpper på sofaen.

Ellers har jeg hapset computeren med over i sofaen. Er gået igang med designet der skal på efter julen. I kan da få et lille bitte smugkig på hvad der venter ;)


Vil dog ikke afsløre mere udover, at det bliver enkelt og stadig tøset :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom meget gerne med ris, ros eller andet, men hold den gode tone. Jeg sletter tilsvininger, nedladende, stødende kommentarer med hård hånd