Sider

fredag den 16. december 2011

Weekend uden planer overhovedet

Eller dvs. det er ikke helt rigtigt, men næsten. Det eneste jeg har sat mig i hovedet er, at jeg lige skal ha styr på mit bryggers igen. Efter en ordentlig oprydning i skuffer og skabe i stuen, har jeg bare smidt det hele derud. Plads blev der så i skuffer og skabe, men tværtimod ikke i bryggerset *GG*
Ellers håber jeg bare på - trods ingen planer - at jeg kan få taget en god del af oprydningen og rengøringen her i weekenden, så vi bare skal holde det ved lige hele næste uge :)

Ellers har jeg her i formiddag siddet og kigget efter mit juletøj. Eller den sidste del. Jeg har simpelthen ikke kunne finde en top til juleaften. Jeg havde set på én, men kan ikke smide den i kurven på hjemmesiden, så jeg opgav. I stedet kastede jeg mit blik på guloggratis, og fandt der den sødeste lyserøde corsage-top :) Fik kontaktet ejeren, og har nu overført og skal bare vente på den bliver sendt :) Håber det kan lade sig gøre, at modtage den inden jul :)
(Credit går til ejeren af annoncen)

Den er simpelthen bare så sød, og skal nok passe rigtig godt sammen med et par jeans, sort bolero og stiletter som jeg også skal ha på juleaften :) Får nok spammet bloggen her med masser af billeder i næste weekend ;)

Men nu vil jeg smide min trætte krop over i sofaen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom meget gerne med ris, ros eller andet, men hold den gode tone. Jeg sletter tilsvininger, nedladende, stødende kommentarer med hård hånd