Sider

onsdag den 28. december 2011

Nyt design :)

Så kom der endelig nyt design her på siden :) Det blev dog ikke det I fik et smugkig på, da lortet ikke ville fungere *grrrrrrrrrrrrr*, men synes nu det her er fint :) Der er knald på farverne og det var det jeg gerne ville :)
Tror dog alligevel jeg bliver hurtigt træt af det *GGGG*

Jeg ville egentlig ha skrevet i går, men jeg orkede det stort set ikke. Jeg gik igang med, at pille alt julepynt ned, smide det tilbage i kasserne og op på loftet igen. Synes det dog en evighed, da det var her, der og alle vegne :)
Og så ellers en smule rengøring efter hvor det hele har været, og man ikke rigtig har kunne komme til med støvkluden ;)

Nå ja, så gik jeg en smule igang med udsalget, selvom det ikke er januar endnu ;) Pompdelux havde 70% udsalg, så jeg var inde og kigge på alle de sørgelige rester der var tilbage. Det blev også kun til et par jeans til Savanna som hun længe havde ønsket sig, og et par bukser, cardigan og kjole til Olivia. Kunne desværre ikke få noget i Shanias og Alexanders størrelse, så de må få i næste omgang :)

Men jeg er træt og vil smutte i seng :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom meget gerne med ris, ros eller andet, men hold den gode tone. Jeg sletter tilsvininger, nedladende, stødende kommentarer med hård hånd