Sider

mandag den 26. december 2011

Så er julen ovre :)

Det er den i hvert fald for mig :) Når vi har passeret 2. juledag, så er det bare en dag i december ligesom i alle andre måneder :) Ikke mere jul til mig i år :) Den har været rigtig god, og vi har nydt det hele :) Hyggelig selskab, lækkerier, mad, julegaver og hvad der nu ellers hører til :) Dog smed Olivia og jeg os med maveonde i dag, så vi måtte sende de 3 store afsted uden os til sidste hyggedag, men skidt :)
Synes simpelthen vi havde en hel legetøjsbutik med hjem i lørdags *GGG* og søndag var der legetøj i HELE stuen *GGG* Jeg fik da også lidt med i høsten - 2 ildfastfade og et Hobrogavekort på 500 kr som kan bruges i hele 30 butikker :D Så lækkert :) Tror der skal shoppes lidt tøj og make-up/pleje for det gavekort :)

Men her kommer der lidt billeder fra juleaften + lidt fra juledagene :)




























Så mangler vi bare, at få overstået nytåret som jo er her på lørdag - og som også er min lillebrors fødselsdag :) Han bliver 22 år :) Pt er planen, at vi skal holde den hjemme hos ungernes older, da de skal være derhjemme pga. deres super dejlige hund, Chico :) Vi synes ikke de skal sidde alene, så vi har snakket om, at vi hver især (pr. husstand) medbringer lidt mad, drikkelse osv. og så laver vi lidt a la et ta-selv-bord :) Ungerne og jeg sover der så til om søndagen, da Olivia ikke kan holde sig vågen så længe, og synes det er synd at vække hende midt om natten for, at komme hjem :) Der skal nok også komme billeder derfra :)

Juledesignet ryger her én af dagene :) Jeg skal lige ha lavet det sidste færdig :)

Håber alle har haft en fantastisk jul :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom meget gerne med ris, ros eller andet, men hold den gode tone. Jeg sletter tilsvininger, nedladende, stødende kommentarer med hård hånd