Sider

søndag den 1. januar 2012

2011 - året der gik

Huhej..... håber I alle er kommet godt og helskindet ind i 2012 :) 2011 er væk. Nu fortid! Og hvad har der så været sket i mit liv i 2011?

Januar 2011:
- Kunne endelig stable et nyt hjem på benene til ungerne og jeg efter et forlist forhold (vi er endnu ikke færdige).
(endnu ikke billeder da vi ikke er færdige, men det kommer der i menuen "Paladset".

Februar 2011:
14. februar blev jeg mor for 4. gang. Lille Olivia kom til verden kl. 01.11 - 3120 g og 51 cm lækkerhed


2 dage senere havde Alexander et sammenstød med stuebordet, fik en flænge i panden og måtte sys :( Har ingen billeder.

Marts 2011:
Holder "Tak for hjælpen" middag for familien, som var så skønne og dejlige, at hjælpe med indkøb af møbler, samle det, handle og så meget andet :)


Maj 2011:
Alexander bliver ramt af skoldkopper i stor stil :(


13. maj fylder min dejlige datter Savanna 6 år og hun havde en fantastisk fødselsdag :)


D. 22. maj bliver Olivia døbt i vores nabokirke. Vi havde en fantastisk fest med lækker mad, masser af gaver og hygge med familien og venner :)


D. 23. maj rammes Olivia af skoldkopper :( Heldigvis blev hun ikke hårdt ramt :)


Juni 2011:
Der holdes afslutningen for børnehavens kommende skolebørn. Savanna og resten af børnene modtager diplom :)


Juli 2011:
Vi havde vores årlige tur i sommerland - denne gang gik turen til Djurs og vi havde en rigtig god dag :)


Jeg går endvidere igang med, at nyindrette Shania, Savanna og Alexanders værelser. Får malet, nye møbler osv. Billeder kommer i menuen "Paladset".

August 2011:
Olivia runder sine første 6 måneder :)


D. 17. august starter Shania i 1. kl. og Savanna i 0. kl på lokalskolen :)


D. 23. august fylder min dejlige datter Shania 8 år :) Også hun havde en rigtig god fødselsdag :)


2 dage efter beslutter Byrådet, at vores lille lokalskole skal lukke med 22 stemmer for og 6 imod :( Skolen lukker anno august 2012 :(

September 2011:
D. 1. september giver jeg mig selv en førtidsfødselsdagsgave - jeg får lavet min 4. tattoo. Denne gang med ungernes navne, stjerner og en firkløver :)



D. 7. september - jeg fylder 27 år :)

Oktober 2011:
D. 4. oktober fylder min skønne charmetrold  Alexander 4 år :) Han havde en rigtig toy story fødselsdag :) 


D. 12. oktober konstateres det, at min morfar/ungernes oldefar på 71 år har fået en blodprop i hjernen og bliver indlagt :( Han kan ikke behandles, da de ikke kan finde årsagen, og han er i høj risiko for, at få det igen og igen :(


November 2011:
D. 14. november får Olivia tildelt dagplejeplads hos Alexanders gamle dagplejemor. Takker uden tøven ja tak til dette :)

D. 26. november holder jeg familie-jule-tamtam for familien :) Vi er i skoven og finde ting til dekorationer, hjem og spise frokost, lave dekorationer og afslutter med æbleskiver, gløgg, kaffe og saftevand :)



December 2011:
Savanna går lucia optog i skolen :)


D. 24. december havde jeg en dejlig juleaften sammen med ungerne og resten af den pukkelryggede :) 



D. 31. december havde vi en fantastisk godt nytår hjemme hos ungernes older :) Vi var noget af familien samlet :)


Det var så år 2011 der gik :) Glæder mig til, at se hvad 2012 vil bringe os :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom meget gerne med ris, ros eller andet, men hold den gode tone. Jeg sletter tilsvininger, nedladende, stødende kommentarer med hård hånd