Sider

mandag den 2. januar 2012

Min barsel er slut :)

Det er helt underligt, at tænke på :) For 1 år siden havde jeg ca. 4 uger til terminen med Olivia og gik derfor på barsel... og i dag er den slut :) Olivia starter stille og roligt i dagpleje på onsdag. Vi tager derned og leger i et par timer, og så finder jeg ud af med dagplejemoren om hvordan vi bedst kører hende stille og roligt ind :)
Det går bare alt for stærkt :)
Det er selvfølgelig lidt øv, at jeg ikke længere skal gå og tulle rundt med hende herhjemme, men det bliver nu også godt for os begge, at komme ud og opleve lidt :)

Her er hun tidligere i dag.... på afveje under spisebordet :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom meget gerne med ris, ros eller andet, men hold den gode tone. Jeg sletter tilsvininger, nedladende, stødende kommentarer med hård hånd