Sider

fredag den 13. januar 2012

Lidt wellness nu der er aftenro :)

Der er ufattelig stille her til aften. Shania, Savanna og Alexander valgte her ved 18 tiden, at smutte hjem til deres older, så jeg har kun Olivia hjemme :)
Olivia gik tidlig kold - allerede kl. 18.30. Hun startede i dagpleje sidste onsdag, så hun bliver lidt hurtigere træt for tiden. Så da der var helt ro, valgte jeg at smutte i bad hvor hele kroppen fik en omgang peeling, lækker hårkur, lækker lotion og så en omgang ansigtsmaske - som der kan ses på billedet ;)
Det er nu rart når man indimellem har lidt ekstra tid til, at forkæle sig selv lidt :)

Tror jeg vil lave et par indlæg omkring de forskellige ting jeg bruger og vildt gerne vil anbefale. Har prøvet en del ting efterhånden, og faktisk først i løbet af 2011 har jeg fundet de bedste produkter som bare går lige i hjertet :)
Selvfølgelig er det jo nok ikke alle der vil kunne bruge de samme produkter og få samme resultat, da vi jo har forskellige hud- og hårtyper, men nogle kan måske evt. være heldige, at ramme plet :) Det skal dertil siges, at jeg har en træls hud og hår, så der er da en nogenlunde chance :)
Jeg regner med, at jeg vil fremvise mine bedste produkter af disse:
- Shampoo, balsam + hårkur
- Peeling og evt også redskaber
- Styling-produkter og evt også hvilket redskaber jeg bruger
- Ansigtspleje: Creme, peeling, masker m.m
- Make-up + børster
- Dufte: Bodylotion, parfumer, deospray m.m.

Så bare hold øje :)

Dagen i morgen ved jeg ikke rigtig hvad står på. Det er som sagt kun Olivia og jeg der er hjemme, så tror evt vi vil smutte en tur ud og besøge min mor :) Tiden vil vise det :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom meget gerne med ris, ros eller andet, men hold den gode tone. Jeg sletter tilsvininger, nedladende, stødende kommentarer med hård hånd