Sider

lørdag den 14. januar 2012

Mit nye legetøj :)


Det her er sgu mit nye legetøj :D Jeg har i flere år ønsket mit et nyt kamera - og aller helst spejlrefleks, så NU skal det være :) Pengene er der til det, så i næste uge bestiller jeg dette kamera :) Canon eos 500D :) Jeg indrømmer jeg er grøn på dette område, så jeg måtte søge lidt hist og pist på nettet, så valget pludselig stod mellem Nikon og Canon.... men jeg har valgt dette :)
Så jeg beklager meget hvis jeg får spammet blogget en del med billeder når jeg modtager det *GGG* og så skal jeg jo også først lige ha fundet ud af de forskellige funktioner m.m. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom meget gerne med ris, ros eller andet, men hold den gode tone. Jeg sletter tilsvininger, nedladende, stødende kommentarer med hård hånd