Sider

tirsdag den 17. januar 2012

Total ynk :(

Hvis man ikke er til total ynke-indlæg, så skal man springe dette over :)
Atter engang har vi fået sygdom ind i hjemmet :( Og igen igen er det Olivia der er ramt :( Hun startede fredag med let feber. De 3 store var hjemme hos deres older, så jeg kunne hygge lidt om hende. Lørdag var hun rigtig varm, ville ikke spise, sov dårligt og ville bare aller helst gerne hænge på armen. Sådan var der også søndag :(
I går valgte jeg så, at smutte til lægen med hende da feberen stadig var høj, hun ville bare helst sove eller hænge på armen. Diagnosen var virus, og hun skulle nok selv blive rask. Jamen ok, fint så.
I dag var der stadig feber, og hendes alm. tilstand var som de andre dage. Jeg besluttede alligevel, at opsøge vagtlægen til en ekstra vurdering. Og det var dælme et klogt valg. Vagtlægens diagnose var slim i højre lunge og mellemørebetændelse :( Jamen for fanden da...... hvis min egen læge ellers gjorde sit arbejde ordentligt, så kunne hun allerede ha været i behandling i går *grrrrrrrrrrrrrrrrr*. Nu skal det dertil siges, at jeg ikke kan fordrage min egen læge i forvejen, så det gør det bestemt ikke bedre. Og så snart der er åben for tilgang hos en anden læge så skifter jeg..... også selv der er 8 km til en ny læge og kun 1½ km til nuværende.

Men nu er hun så på pencillin og panodil, og så må vi håbe hun snart får det bedre :) Hun er hjemme fra dagplejen resten af ugen, så hun har lige nogle dage til, at blive rask i :)
Billedet er i øvrigt taget her til aften, da hun endelig faldt til ro :)

Men klokken er mange, og jeg er i søvnunderskud, så jeg vil smutte i seng :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom meget gerne med ris, ros eller andet, men hold den gode tone. Jeg sletter tilsvininger, nedladende, stødende kommentarer med hård hånd