Sider

fredag den 27. januar 2012

Wuuup wuuup... det er weekend :)

Og det er vist en lille smule tiltrængt :) Har stort set ikke været hjemme hele ugen - tror onsdag var den eneste dag i denne uge hvor jeg var hjemme hele dagen ;) Så hjemmet trænger efterhånden til en virkelig kærlig hånd... eller støvklud må det vist hellere blive :)
Og så ordne en kæmpe bunke vasketøj :)

Og så er jeg også bange for, at det snart er tid til, at grovsortere alt vores tøj igen :/ Synes vi drukner endnu engang. Olivias har jeg næsten lige sorteret og der blev 2 kasser i str 74 der. Det er forhåbentlig solgt - der er i hvert fald en interesseret køber, så krydser fingre. Og så må jeg bare tage et klædeskab af gangen :)

Men nu synes jeg min seng kalder, så godnat til alle derude ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom meget gerne med ris, ros eller andet, men hold den gode tone. Jeg sletter tilsvininger, nedladende, stødende kommentarer med hård hånd