Sider

onsdag den 4. juli 2012

Jeg anbefaler - Til kroppen

Jeg laver lige en ny kategori der hedder - Jeg anbefaler :) Jeg kunne godt tænke mig, at vise hvad jeg bruger til pleje af kroppen, ansigt, make-up og hår :) Så her kommer den første :)

For at fjerne de døde hudceller og andet overskydende fra kroppen så bruger jeg Matas Granatæble saltbodyscrub. Indholdet er på ingen måde en flyende masse, men til gengæld en meget fast masse med masser af slibekorn.
Samtidig med, at den virker til et 12 tal, så dufter den også rigtig godt.
Bøtten her koster en nette sum af 69,95 kr og kan fås i alle Matas butikker og online på deres hjemmeside. Indholdet er 250 g, så der er til mange omgange, da den nemt kan køres rundt på kroppen, og man behøver ikke bruge en hel masse hver gang, så den holder længe.


Sammen med Matas Granatæble saltbodyscrub, så bruger jeg også Matas Body Lap scrub glove. De er simpelthen mere end effektive når alt skal væk fra kroppen.
Synes så prisen er lidt peberet - de koster 39,95 kr for 2 i en pakke. Men til gengæld, så kan de jo bruges rigtig længe. Skal bare skylles og så lufttørre. 
Disse kan også købes i alle Matas butikker og på deres hjemmeside.






Husk - at alt hvad jeg viser her er fordi disse ting virker på mig, men behøver ikke nødvendigtvis ikke virke på dig. Det kommer jo an på hud og hårtype :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom meget gerne med ris, ros eller andet, men hold den gode tone. Jeg sletter tilsvininger, nedladende, stødende kommentarer med hård hånd