Sider

mandag den 2. juli 2012

Sommerfriske frisurer :)

Jeg var med Shania og Alexander til frisøren i dag :) De trængte begge til en klipning, så som sagt så gjort :) Nøøøøøj hvor er de blevet fine begge 2 :) Og deres mor blev 398 kr fattigere *GGG*

Shania før:


Shania efter:


Alexander før:


Alexander bagefter:


Men d. 23. juli bliver jeg så lige godt 1200 kr fattigere. Mit eget hår er helt ødelagt, så ikke engang et stort mirakel kan redde det, så det må klippes :( Jeg både farver det (ca. hver 8. uge), bruger føntørre, glattejern, elastikker, hårnåle - og ja... sidst afblegede jeg noget af det og farvede det efterfølgende og så gik det da helt galt :( Det blev lige så tørt som hø så nu går den ikke længere, selvom jeg er så glad for mit laaaaaaaange hår :) Men så må jeg hellere passe bedre på det når jeg har været afsted :)
Skal ha klippet min. 20 cm af, farvet det og reflekter :) 

1 kommentar:

  1. mega friske - Man hvis du gerne vil have lidt mere styr på det lange hår så se her på siden om hårelastikker

    SvarSlet

Kom meget gerne med ris, ros eller andet, men hold den gode tone. Jeg sletter tilsvininger, nedladende, stødende kommentarer med hård hånd