Sider

torsdag den 26. juli 2012

Så er ferien næsten forbi


Så har vi kun 3 dage tilbage af vores ferie.... eller dvs. der er kun 3 dage tilbage af ungernes ferie. Jeg har ferie indtil 17. august hvor jeg starter i skole igen.
Men man må da sige, at vejret har været rigtig godt med os her den sidste uge af ferien :) Det har jo været helt fantastisk og vi har fået gået mange lange ture, besøgt legepladser og i det hele taget bare nydt at vejret har været varmt og skønt :) Men fra mandag hedder den hverdag igen. Shania og Savanna skal i klubben, Alexander i børnehave og Olivia i dagpleje igen. Og så skal jeg igang med, at pakke vores meget lille hjem ned imens de er afsted om dagen. Vi har jo den nye lejlighed fra d. 15. august, og der er nok mulighed for, at sætte papkasser ind lidt før, så jo mere jeg kan få væk inden selve flytningen - jo bedre og mere overskueligt bliver det :)
Vi har jo heldigvis fået sorteret stort set det hele her i ferien, så det skal der ikke tænkes mere på. Blot, at få pakket og klargjort :)

Men selvom ungernes ferie er slut, så har vi heldigvis stadig mulighed for nogle spontane familieture. Shania og Savanna starter først i skole igen d. 15. august, så det bliver nok til lidt fridage hist og pist indtil da :)¨

MEN - nu vil jeg lette måsen og komme igang med at lave et eller andet inden dovnheden overtager mig fuldstændig :) Rigtig god solskins-torsdag til alle :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom meget gerne med ris, ros eller andet, men hold den gode tone. Jeg sletter tilsvininger, nedladende, stødende kommentarer med hård hånd