Sider

onsdag den 8. august 2012

Der er knald på

Puha, skal love for der er knald på herhjemme for tiden. Det er også grunden til, at bloggen lige er lidt stille :) Sidste mandag startede hverdagen igen. Shania og Savanna skulle tilbage i SFO, Alexander i børnehave og Olivia i dagpleje. Må indrømme det var lidt hårdt da jeg havde et gensyn med fjenden = VÆKKEURET *GG*
Samtidig er jeg jo i fuld gang med, at pakke. Det er kun 6 dage til vi overtager vores nye bolig og 9 dage til vi skal flytte ind. Jeg er hverken halvt eller helt færdig og synes der er så meget der skal ordnes på så kort tid :) Jeg starter jo også i skole om fredagen hvor vi flytter om lørdagen, så fredag kan ikke bruges til så meget :)
Men mon ikke vi når det :)

Nu kalder sengen i hvert fald ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom meget gerne med ris, ros eller andet, men hold den gode tone. Jeg sletter tilsvininger, nedladende, stødende kommentarer med hård hånd