Sider

torsdag den 30. august 2012

Gaaaaaaaaaaaaaab

Puha, skal nok lige love for de sidste 2-3 uger har været hårde.
Vi flyttede jo ind i vores ny bolig for godt 14 dage siden, og jeg har aldrig før følt mig så godt tilpas :) Det er som skabt til os, og kan også se, at ungerne nyder det :) Især Olivia som nu kan komme rigtig rundt :)

Men når det så er sagt, så skal jeg også lige påpege, at hverdagen nu også er godt stresset :) Jeg er jo startet i skole igen (HGV) hvilket vil sige jeg skal op kl. bæ for lige, at komme i bad og gøre mig i stand inden flokken skal op og så ud af døren :) Vi er dog kommet tættere på Shania og Savannas skole, men længere væk fra børnehaven og dagplejen, så der skal bruges lidt ekstra tid om morgenen :) Men det fungere, så det er det vigtigste :) Dog så er de dage hvor jeg først har fri kl. 15.05 nogle rigtig lange dage, da vi så først er hjemme omkring kl. 17 :(  Og så er der jo også lige alle de forbandet lektier som skal laves når der endelig er ro :) Jeg har så merit i dansk og engelsk da jeg har det på hhv. A og B-niveau, så de lektier overlader jeg til alle de andre ;)
Jeg har så dog allerede måtte tage fravær i denne uge (man-ons), da Olivia smed sig syg søndag :( Jeg har af andre grunde ikke pasningsmuligheder. så måtte selv tage dem.



Men ellers kan jeg fortælle, at min store tøs Shania blev hele 9 år her d. 23. :) Tænk at hun allerede er blevet så stor :)

Vi skal holde fødselsdag for hende for familien her i weekenden, så det bliver en lidt småstresset dag i morgen :) Så vi vælger, at spise ude (på pizzaria eller lign.) - ellers får vi alt for sent aftensmad :)

Men nu er det tid til, at læse lektier inden jeg skal i seng :) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom meget gerne med ris, ros eller andet, men hold den gode tone. Jeg sletter tilsvininger, nedladende, stødende kommentarer med hård hånd