Sider

tirsdag den 16. oktober 2012

Rengøring.dk

Shania, Savanna og Alexander valgte i går, at tage på en lille mini-ferie hos deres older, så da jeg kun havde Olivia hjemme, så ville jeg lige benytte mig af muligheden for, at komme lidt til bunds i rengøring og vasketøjet :)
Jeg fik taget en stor del af det i går, og resten tog jeg så i dag imens Olivia sov til middag. Alexander kom så hjem i dag. Tøserne nok engang i morgen.

Men på fredag har vi urnenedsættelse af min far på kirkegården :( og bagefter skal vi holde noget kaffe-kage-halløj for os familie som er med, og da jeg er "nabo" til kirkegården, så foreslog jeg selv, at det kunne holdes her når det nu er lige ved siden af, og så er vi fri for at køre videre bagefter. Og lørdag skal der holdes 5 års fødselsdag for Alexander, så jo mere jeg når disse dage - jo mindre skal der laves fredag formiddag :)
Der bliver også lidt knald på fredag. Jeg skal bage kage til om eftermiddagen (vi skal desuden lige nå, at handle inden), urnenedsættelse, kage med familien og så derefter ned efter tingene til fødselsdagen om lørdagen. Om aftenen må jeg bage boller og pølsehorn og bikse en piratkage sammen til lørdag :) Min søster kommer så tidlig lørdag da min svoger skal noget inden, så der er nok lidt hjælp at hente :)

Jeg kommer i tanke om, at jeg har forsømt mit "jeg anbefaler" en smule, så jeg smider en ind i morgen og så nogle stykker i løbet af de næste par dage :)

Men nu vil jeg smide mit lille luksus-legme på sofaen :) Inden længe vil jeg lige give håret en smule ny farve, i bad og så tror jeg sengen kalder :)
Hygge til jer som læser med :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom meget gerne med ris, ros eller andet, men hold den gode tone. Jeg sletter tilsvininger, nedladende, stødende kommentarer med hård hånd