Sider

onsdag den 27. februar 2013

Jeg forsømmer - UNDSKYLD :(

Jeg er virkelig så ked af, at jeg har forsømt denne blog rigtig meget. Men jeg indrømmer, at det har været svært, at dele de personlige ting med alle og enhver efter min fars død. Det har været svært, at være åben et så ÅBENT sted hvor man ikke selv er "herre" over hvem der læser med.

Derfor har jeg med vilje holdt mig lidt på afstand fra blogger-verdenen. Men glæder mig til inden ret længe, at genfinde glæden ved, at skrive og dele tingene med jer :) Der er sket meget og jeg glæder mig til, at dele hver en lille detalje med jer :)

Bare lige et lille hint om hvorfor siden er helt i dvale :/ Men bare rolig.... det bliver den bestemt ikke ved med :)

Kys kys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom meget gerne med ris, ros eller andet, men hold den gode tone. Jeg sletter tilsvininger, nedladende, stødende kommentarer med hård hånd