Sider

tirsdag den 23. april 2013

Buzzador - Tampax pearl :)

Jeg er endnu engang udvalgt, til at buzze et produkt fra Buzzador, og denne gang blev et til Tampax Pearl :)
Først må jeg sige, at jeg normalt ikke bruger Tampax. Det sker, men ikke hver gang "moder-natur" kommer på besøg :)
Nu har jeg modtaget pakken, og var så "heldig", at jeg kunne starte med, at teste produktet ca. 1 uge efter modtagelsen :) Jeg kan kun sige, at jeg er meget positivt overrasket over dem. De er super nemme, at bruge i forhold til andre med pap-hylster som jeg synes er noget bras, at bruge - hvilket også er én af grundene til jeg stort set aldrig bruger Tampax. Dog var det en skam, at det kun er den med Regular - dvs. til en mild blødning jeg modtog, da jeg skal helt op i super før det får den helt rigtige effekt her :( Så havde håbet på en pakke af hver :) Men så må jeg bare selv ned og købe den anden pakke så jeg har en til "næste omgang :)

Ud af 5 stjerner så får den helt klart 5 :)

2 kommentarer:

  1. Ved du, hvor man kan købe dem??

    SvarSlet
  2. Jeg har set dem i både kvickly, føtex og bilka :) Om de mindre kæder har dem skal jeg ikke helt kunne sige :)

    SvarSlet

Kom meget gerne med ris, ros eller andet, men hold den gode tone. Jeg sletter tilsvininger, nedladende, stødende kommentarer med hård hånd